Keress rá:

Páginas

Kedvenc sminkecseteim - videó

Igen, ismét egy videó, nagyon sajnálom, hogy a blog írását mostanában elhanyagolom, de szerintem sokan nem tudjátok, mennyi idő is megírni egy posztot, lefényképezni a terméket, megszerkeszteni a képet, ezekre sajnos az utóbbi 2-3 hétben semmi időm nem maradt. Sokkal egyszerűbb leülni a kamera elé és felvenni egy videót, bár ezt csak azért mondom, mert én nem szoktam rajtuk szerkeszteni, szóval emiatt nincs vele sok munkám. De ahogy kicsit levegőhöz jutok, írok is majd bejegyzéseket, addig pedig remélem nem bánjátok, ha nem olvastok, hanem hallotok és láttok. :)


Nektek mik a kedvenc sminkecseteitek?

1 hozzászólás:

Anna

Szuper videó volt. :)
RT ecsetekből én is szeretnék venni pár darabot a közeljövőben. :) Az Ebelin szivacsot is régesrég kinéztem, de amikor Bécsben voltam két üzletben is néztem, de nem volt.

Szuper volt a videó, nagyon szeretem ahogy beszélsz. :D A sötét ajakszín csodásan áll, de ha elfogadsz egy észrevételt, egy picit világosabb szemöldök szerintem előnyösebb lenne. Bár lehet, hogy csak a fények tréfáltak meg. :D

Köszi a videót, nekem nagyon hasznos volt. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...