Keress rá:

Páginas

The Body Shop Camomile Sumptuous arclemosó vaj teszt

Biztos Ti is olvastatok már több helyen erről az arclemosó vajról, én is egy blogger véleményének hatására vettem meg és bár eleinte nagyon elvarázsolt, azért később be kellett látnom, hogy nem tökéletes a kis drága. Akkor itt már le is lőttem a poént, nekem nem vált be maradéktalanul, épp ezért vettem mást újra (bár a termékcsaládnál maradtam).


A folytatásért kattintsatok tovább:
A csomagolás nagyon szép és igényes, viszont praktikusnak nem feltétlen nevezném, ha nagyon szőrszálhasogató vagyok, akkor meg kell jegyeznem, hogy nekem gyakran meggyűlt a bajom azzal, hogy a tető visszacsavarásánál egyszerűen nem találtam el a menetet. Mivel én zuhanyzás közben is használtam, ezért ilyenkor ez külön bosszúságot jelentett. Az illata számomra nagyon kellemes, visszafogott, tiszta illat, viszont az összetevők között biztos sokak kifogásolják a parfümöt. A kiszerelése 90 ml, az ára pedig 12 €.


A termék állaga vajszerű (mintha ez a nevéből nem lenne egyértelmű :D ), de a kéz melegétől felolvad. Egy kis mennyiséget szoktam az ujjaim között eloszlatni, majd belemasszírozni a vizes arcbőrömbe, aztán pedig langyos vízzel leöblítem, egyszerű a használata. A hatékonysága miatt nem lett a kedvencem, egyszerűen nem vált be sminklemosásra, a szempillaspirállal nem tud megbirkózni, ahogy egy tartósabb rúzzsal sem, valamint az alapozómból is mindig bőségesen marad utána is rajtam. A bőrömön is hagy egyfajta olajos utóérzetet, engem ez nem zavar, mert a bőröm puha és legalább nem kell arckrémet is használnom, viszont pont emiatt nem hiszem, hogy minden bőrtípusra beválhat. Mindenképp a javára írandó, hogy a szemeimet a legkisebb mértékben sem irritálta, nagyon kíméletes, de ez sem elég ahhoz, hogy állandó termékké váljon a polcomon.

Csomagolás: 10 / 7
Használat: 10 / 8
Hatékonyság: 10 / 5

Összességében: 10 / 7

Ti próbáltátok már? Mit használtok sminklemosáshoz?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...