Keress rá:

Páginas

The Body Shop Seaweed Pore-Cleansing Facial Exfoliator arcradír teszt

Rögtön szeretném jelezni, hogy ezt a terméket elsősorban kombinált / olajos bőrűeknek ajánlják, nekem az üzletben a szemcséi tetszettek meg, azt hittem, erősen fog radírozni, ezért hoztam el. Azt kell mondanom az én szárazba hajló arcbőrömmel is használható, mégsem vagyok oda érte.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás egyszerű, nekem nagyon tetszik a színe, ránézésre frissítőnek ígérkezik. A kiszerelése 75 ml-es, az ára pedig 12 € itt, amiből nekem csak 2-t kellett kifizetnem, mert összegyűltek a pontjaim.


A nyíláson se nem túl sok, se nem túl kevés termék igyekszik elhagyni nyomás hatására a tubust, ideális.


Az állaga zselés, ebben találhatóak ezek a kis szemcsék, ami a képen is jól látszódik. Fura volt, hogy használat közben elkezd habosodni, az pedig kissé zavar, hogy ezek az apró szemcsék folyton becsúsznak az ujjaim közé, így az arcomon szinte nem is érzem őket, ez szerintem az állagának köszönhető, az előző arcradírom krémes volt és nem volt vele ilyen gondom. A hatása közepes, valóban frissít, de sokkal erősebb radírozásra számítottam, nem tudom, miféle perverzió ez nálam. Az orcáimon kissé tágabbak a pórusok, nem vettem észre, hogy ezen javított volna. Tisztának érzem ugyan utána a bőrömet, de felejthető a teljesítménye, nem hiszem, hogy újra fogom venni. Az mindenképp a javára írandó, hogy nem szárít, nem feszül az arcbőröm tőle. Elvileg az arcbőr olajosodásán segít, viszont ezt nem tudom alátámasztani, mert az én bőröm nem igazán szokott olajos lenni.Az összetevőit megtaláljátok Krémmánián.

Csomagolás: 10 / 9
Használat: 10 / 7
Hatékonyság: 10 / 7

Összességében: 10 / 7 Ha nem vártok erősebb radírozást egy arcradírtól, inkább csak frissesség és tisztaság érzést, akkor beválhat.

Ti milyen arcradírt használtok?

8 hozzászólás:

k r i s z t a

Én is több arcradírt próbáltam már, pontosan amiatt, mert én sem éreztem sosem, hogy valóban radírozott volna bármelyik is. Épp ezért kipróbáltam egy házi praktikát: kávézacc, méz és barna cukor (lehet fehér kristálycukor is, csak a barna durvább szemű) ezeket összekeverni. Én csak kézzel vittem fel, jól bedörzsöltem a bőrömbe, és az eredmény szuper lett! Ezután is csak ezt fogom használni, nem beszélve arról, hogy pénztárcakímélő. Csak azért osztottam ezt meg, mert sokszor mondod, hogy nem találsz elég erősen radírozó arcradírt (márpedig egy arcradírnak az legyen a főfunkciója hogy igenis radírozzon) és gondoltam, hátha nálad is beválik. :) Persze csak ha még nem ismerted volna eddig:D

Njoythestyle

Jelenleg a Yes To répás arctisztítóját használom és nagyon szeretem, érezni a szemcséket és a rostszálakat egyaránt, nagyon szuper! :)
Pusza: Reni

Anna

Én kb. 2 évig használtam a TBS E vitaminos bőrradírját, azt nagyon szerettem. :)
Most Garnier Pure arclemosót használok, az bőrradír is egyben, illetve házi készítésű zöldtea-joghurt és kávézacc-olívaolaj bőrradírokat is használok. :)

Audrey80

Persze hogy habzik, ha 3. helyen habzóanyag van az INCI-ben. Évekig, használtam arcradírt, erősen radírozót és gyöngyöset, hát most, hogy nem használok semmilyet, ugyanolyan a bőröm. Szerintem csak pillanatnyi jó érzést okoz.

Unknown

Én egy Avonos radírt használok, már évek óta. Nem találtam eddig nála jobbat:
http://kremmania.hu/kremek/avon-clearskin-porustisztito-arcradir
Nagyon durvák benne a radírozó szemcsék, és erősen mentolos, így frissít is. Szerintem Neked is tetszene!

citromhab

Köszönöm mindenkinek a javaslatokat. :) Nem tudom, kávézaccot honnan szerzek hozzá, de ezt a házi radírt is ki fogom próbálni. :)

Névtelen

Szia Évi! Sajnos nekem extra vízhiányos bőröm van, amint kicsit szárazabb elkezd hámlani, meg húzódni, szóval nálam a bőrradírozás első helyen áll, ami a szépségápolást illeti. Sokáig én is kísérleteztem a különféle szemcsés termékkel, de nem volt az igazi, így kb. egy éve rászántam magam, hogy kipróbálok egy kémiai bőrradírt. A Tony Moly Green Appletox Smooth Massage Peeling krémjét rendeltem meg e-bay-en, és nagyon elégedett vagyok vele, ez valami fantasztikus!!! Teljesen beleszerettem ezekbe a hámlasztó krémekbe, sokkal kíméletesebbek és hatékonyabbak, mint a mechanikai bőrradírok. Nincs húzódó érzés utána, vagy hogy össze-vissza karcolom az arcom és piros utána a bőröm, sőt, olyan mint a babapopsi! :) Árban kicsit drágábbak, de sokkal kisebb mennyiség is elég belőlük, így sokáig elég, nekem majdnem egy évbe telt elhasználni egy dobozt, pedig hetente használtam! Legközelebb a Baviphat barackos peeling géljét fogom megrendelni, arról is sok jót olvastam.
Te próbáltál már ilyen hámlasztókat? Én csak ajánlani tudom, szerintem nem csalódnál. :) Egy próbát mindenképp megér.

citromhab

Régóta fontolgatom a kémiai hámlasztók használatát, de még nem próbáltam semmit ilyen téren, jól hangzik ez a Tony moly, utánaolvasok, köszönöm! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...