Keress rá:

Páginas

TAG - Bloggertől bloggernek

Nettinél láttam ezt a TAG-et és gondoltam, kitöltöm, mert én is érdeklődéssel olvastam az ő válaszait.

1. Kik a kedvenc bloggereid, akikben megbízol, ha élethű színmintát keresel, vagy őszinte véleményt vársz?

Színmintákért nagyon sok esetben Temptalia segítségére hagyatkozom, vagy nemes egyszerűséggel a google-höz fordulok, és az általa kidobott blogokon nézelődöm. Ha magyar blogokat kell említenem, akkor kiemelkedően szeretem Carmenesque, Odil, Nojko és Viki tesztjeit, de a Krémmániát is meg kell említenem, sokszor itt keresek rá egy-egy termékre, hogy tájékozódjak a vélemények alapján.

2. Nevezz meg 3-5 terméket, amit legutóbb vásároltál blogok ajánlására!

L'Oréal micellás víz, Bioderma micellás víz, rózsavíz, csipkebogyóolaj, The Body Shop Camomile arctisztító vaj.

3. Melyik a kedvenc terméked, melyet kifejezetten beauty blogok ajánlása következtében vásároltál meg?

Csipkebogyóolaj, Bioderma Sensibio H2O micellás lemosó és BRTC Gold Caviar BB krém, amiről nem konkrét teszt alapján döntöttem, de a beauty blogok hatására csöppentem bele én is a BB lázba.

4. Melyik a legkevésbé kedvelt terméked, amit valaha beauty blogok hatására vásároltál?

Nem is tudom, fogós kérdés. A Coastal Scents 88-as palettát egy darabig szerettem, de aztán rájöttem, hogy nem használom ki, és van ennél jobb minőségű szemhéjfesték is, illetve a L'Oréal micellás vize jutott még eszembe, ami nekem nem vált be annyira, mint amekkora felhajtás övezte, de tulajdonképpen egyiket se utálom, csak nem szeretem. :D

5. Nevezz meg egy bloggert és egy terméket, melyre ez az adott blogger hívta fel a figyelmed, és neki köszönhetően kincsre bukkantál!

Nojko-nak köszönhetem a csipkebogyóolajat, amivel bár az ismerkedési fázisban nem voltam teljesen megelégedve, ez mára abszolút megváltozott, és imádom. (Nem tudom, hányszor fogom még ezt a szerencsétlen csipkebogyóolajat megemlíteni a bejegyzésben. :) )

6. Volt olyan blogok által felkapott terméke vagy hype, ami szerinted is megalapozott volt, és érdemes mindenkinek kipróbálnia?

Ezekről a hype hullámokról többnyire lemaradok, például még mindig nincs Maybelline Color Tattoo-m (bár a kívánságlistámon rajta van), de a Real Tecniques ecseteket szerintem érdemes megvenni, megérdemlik a hype-ot.

7. Volt olyan blogok által felkapott termék vagy hype, amit szándékosan elkerültél? Ha igen, melyik?

Lehet volt ilyen, de nem ugrik semmi konkrét az eszembe.

8. Adsz a beauty blogokon olvasott véleményekre, vagy inkább mész a saját fejed után, és ellenőrzés nélkül vásárolsz?

Néha impulzus alapján vásárolok, de mivel odafigyelek arra, mire is költök, így többnyire mindennek utána járok, mielőtt megveszem, és igen, nagy részben beauty blogokból szűröm ki az információkat, hiszen elvileg ezért vannak, és én is ezért blogolok.

Ha van kedvetek, nyugodtan töltsétek ki Ti is ezt a kérdőívet akár kommentben is, és nem csak más bloggerek válaszaira vagyok kíváncsi. :)

2 hozzászólás:

Viktória

Az utolsó válasz nagyon igaz rám is! :) Temptalia nekem is a kedvencem színminta/teszt szempontjából, az említést pedig köszönöm szépen, tündér vagy! :)

Ó a 88-as palettával én is így jártam (az enyém ugyan más színű), de azt akkor vettem, amikor még csak ismerkedtem a sminktermékekkel... Azóta elajándékoztam, másnál jobb helye van :)

citromhab

Én is gondoltam már rá, hogy elajándékozom, de mindig visszavonulót fújok, mert mi van ha egyszer pont arra a pirosra lesz szükségem (ergo soha), ami benne van? Szóval csücsül a fiókom mélyén. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...