Keress rá:

Páginas

Elhasználva - 8.

Biztos írtam már Nektek, mekkora perverz örömöt vált ki belőlem minden egyes ilyen bejegyzés előtt kiborítani a felhalmozott kiürült csomagolásokat. Egyszerűen szeretem látni, hogy nem csak raktározok, hanem el is használom azokat, amire költöttem. Most egy elég nagy adagot sikerült összegyűjtenem, és bár már vártam, hogy megszabaduljak a sok flakontól (a videóban még azt is mondom, hogy na indulok, kidobom a szemetet), ez még mindig nem történt meg, mert egyszerűen jó  érzés ránéznem arra a szatyorra, amiben vannak, hát még mekkora eufória, mikor ki is borítom őket, majd egyesével visszapakolom. Igen, tudom, ez már nem teljesen egészséges, ígérem ki fogom dobni őket, előbb-utóbb. :D


A folytatásért kattintsatok tovább:

Kezdem a hajápolással:


Balea hajfény spray: Még fősulis voltam, amikor két barátnőm is ajánlotta, így megvettem, az illata elég kellemes, és valóban adott egy kis fényt a hajamnak mindenféle ragacsosság nélkül, viszont nem tudott semmi különlegeset.

Guhl Tiefen Aufbau monoi olajos hajápoló: Ez egy kimosást nem igénylő hajvégápoló, az illata nagyon kellemes, és szerettem is használni, viszont áteveztem az olajok vizére, és jobban tetszenek, így inkább ilyen fronton kísérletezek ezután.

Guhl Feuchtigkeits Aufbau babassu olajos hajkúra: Minden hajmosás után balzsamként használtam, elvileg a száraz, sprőd hajnak segít regenerálódni, ezt is szerettem, viszont nem volt annyira különleges, hogy lehorgonyozzak nála, valamint utáltam a kiszerelését, egyáltalán nem volt praktikus.

L'Oréal Préférence hajkondicionáló: Ezt is láthattátok már a blogon, a legjobb hajkondicionáló, kár, hogy csak hajfestékhez jár.

Guhl Föhn Lotion: Elvileg fényt, rugalmasságot és teltséget ad a hajnak, igaz, már a másodikat használom, de ezután nem veszem újra, mert tulajdonképpen semmilyen hatását nem vettem észre.

The Body Shop Rainforest Radiance sampon és kondicionáló: Olyan sokszor emlegettem már őket, sőt, tesztet is írtam róluk, hogy semmi újat nem tudok már írni.

Faith in Nature sampon és kondicionáló termékminták: A rozmaringos, és a gránátalmás volt a kedvencem, az előbbi felélénkítette a fejbőrömet, az utóbbitól pedig nagyon szép fényes volt a hajam, nagyon szívesen használnám őket, ha itt is kaphatóak lennének.


Rexona Maximum Protection dezodorok: Ezeket tesztelésre kaptam, elégedett voltam a teljesítményükkel, a kék lett a kedvencem, és bár az elhasználásuk után nem azonnal, de mégis megvettem magamnak a rózsaszín változatot azóta.

Wellness & Beauty testradír: Nagyon szerettem, ebben a változatban már nem találtam a polcokon, most újult meg a Wellness & Beauty márka itt, így megvettem az újat, remélem azzal is ennyire elégedett leszek.

Alterra tusfürdő & peeling: Az illata frissítő volt, viszont ezen kívül semmit nem szerettem benne, az állaga fura volt, radírozni nem radírozott eléggé, viszont tusfürdőnek mégiscsak túlságosan szemcsésnek bizonyult.

Thomas Sabo Charm Club testápoló: Egy Douglas Beauty Box-ban jutottam hozzá, az illata valóban kellemes, könnyed, gyorsan beszívódott, viszont a hidratálásban alul teljesített.

Swissnaturals Papaya testradír: Szintén csak az illatával vett le a lábamról, otthon nem is lehet kapni, de nem is ajánlanám senkinek.

Balea borotvahab: Még mindig a kedvencem, csak ezt használom.

Balea fürdősó: Csak azért tettem be ide, hogy ha otthon is kapható, és szoktatok kádfürdőt venni, akkor próbáljátok ki, isteni az illata.


The Body Shop Aloe arcápolási család: Írtam már róla, a tonikot szerettem, viszont rájöttem, hogy az árát nem éri meg nagyban, úgyhogy semmit nem vettem meg belőle teljes kiszerelésben.

Sweetsation Therapy C* Perfect Skin habzó arclemosó: Szerettem, mert tisztának és frissnek éreztem az arcbőrömet a használata után, illetve mattnak is, mindezt pedig úgy érte el, hogy nem szárított.

Lancome Bi-Facial kétfázisú sminklemosó: Ebből csak ez a kis kiszerelés volt meg, a szemsminkemet töröltem le vele, szépen tisztított, viszont ennyiért nem venném meg nagyban, amit most használok (Maybelline) is van ennyire jó, töredék árért.

Avon ápoló szemfestéklemosó: Szerettem az állagát, és hogy leszedte a sminkemet, lehet újravenném.

Calypso sminklemosó szivacs: Egy csomagban 4 db van, én csak ezt az egyet használtam el eddig, mert egyáltalán nem vált be, nem szeretem használni.

Balea arcradír aloe verával: Nem rossz kis darab, nekem valahogy mégsem volt az igazi, de másnak beválhat.

Ahava Time To Clear All In One Toning Cleanser: Szerettem az illatát, és hogy hidratáltnak és tisztának éreztem utána az arcbőrömet, viszont az ára visszatart a megvásárlásától.

Sweetsation Therapy LaNouvel Cellular NutriSerum: Imádtam, szerintem kerül ő még a kezeim közé.

L'Oréal Skin Perfection 3in1 micellás szerkezetű arctisztító folyadék: Nagy felhajtás volt körülötte a beauty blogokon, megvettem én is, és bár a 2. flakonnal használom, csak a kényszer hozta így, nekem nem vált be maradéktalanul.

The Body Shop E-vitaminos arcápolási család: Talán az éjszakai arckrém volt a kedvencem, de összességében nem jött be, nagy méretben ezek közül se veszek meg semmit.


MAC automata szemöldökceruza: Hihetetlen, hogy nem volt még róla teszt, nagyon szerettem, biztos újra fogom még venni.

Kiko szemöldökceruzák: Olcsóbb alternatívék a MAC-re, de minőségben alul maradnak, bár így is szuperek. Viszont két színt is kipróbáltam, és nem ugyanolyan jók, a világosabb néha zsírkrétásan fogott és nem is volt annyira pigmentált.

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 alapozó: Szerettem, drogériás alapozók között az egyik legjobb, lehet, hogy még ő is újra a sminkjeim közé fog tartozni.

Lancome Hypnose Star szempillaspirál: Drogériás viszonylatban is lehet találni olyan szempillaspirált, amivel ehhez hasonló pillákat festhetünk magunknak, számomra mégis még mindig ő a nagy betűs SZEMPILLASPIRÁL. Kár, hogy most nincs fölösleges 30 €-m újravásárolni, de enyém lesz még a drága.

P2 körömlakk száradást gyorsító csepp: Nem vált be, érdekes, hogy most a spray változatot használom és azzal elégedett vagyok.

Essence zselés szemhéjtus: Már nem kapható, szerintem sokunk kedvence volt, nem használtam el teljesen, de gumiszerűvé száradt, ami végül is nem csoda, hiszen régóta megvan.

Beauty Blender: Semmivel sem tudtam olyan szépen eldolgozni az alapozót, mint ezzel, most egy olcsó dupe-ját használom az Ebelintől, ami majdnem ennyire tökéletes, mint ő volt, de így is elégedett vagyok az utódjával, főleg az árával.

Sally Hansen Double Duty Strengthening alap- és fedőlakk: Ezt sem használtam el, de teljesen kezelhetetlenné, nyúlóssá vált az állaga. Ha csak alaplakként használtam, akkor jó volt, viszont fedőlakként nem száradt meg olyan gyorsan, mint szerettem volna, és nekem gyakran buborékos is lett. Érdekes amúgy, hogy mikor elkezdtem használni, ilyeneket nem produkált, vagy csak nem emlékszem már rá. :D

Max Factor Mastertouch Under-eye korrektor: Nem volt a kedvencem, bár kifejezetten rossz darabnak se tartom, nem voltam elégedett a fedésével.

Van az itteni termékek közül bármivel is tapasztalatotok? Tudnátok nekem esetleg jó hajfénysprayt, arcradírt vagy alap- és fedőlakkot ajánlani?

5 hozzászólás:

Edit

Óóóóóóóó, én is ezt szoktam csinálni, nekem is üresflakon-fétisem van :) Mi perverzek, tartsunk össze, nekem is óriási örömet okoz az üres flakonokban való gyönyörködés :D

Névtelen

Arcradír: Bioderma Hydrabio Gommante
hajfény: Tigi

Mia

Névtelen

Hú, akkor csatlakozom, a tusfürdő és hajbalzsam-mániám eredményeként két zsák göngyöleg gyűlt össze tavaly, most kaptam rohamot és minden flakonom kidobáltam... Kolléganőm felhívott nincs-e véletlenül üres mini tégelyem, ő krémösszekutyuló-fetisiszta... Sajnos hajnalban elvitték a kukások, pedig esküszöm kiszedtem volna:)
Annapanni

Névtelen

Hypnose: első használatra szerelem, mindig áldozok szerelmünk oltárán tízezer forintot. az egyetlen amit nem tartok kidobásnak:) FIN cuccokat nem lehet kapni nálatok? Postán küldjek? annapanni2@freemail.hu

citromhab

Edit - nehéz szívvel, de végül megszabadultam a gyűjteménytől, de szerencsére már sokasodik a következő adag. :D

Mia - Köszönöm! :)

Annapanni - Sajnos itt még nem találkoztam FIN termékekkel. Kedves tőled, köszönöm, de most otthon van az anyukám, és lehet őt kérem meg erre a feladatra. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...