Keress rá:

Páginas

Nyári kedvencek - videó

Magamhoz képest szeptember közepén nem is vagyok annyira elkésve a nyári kedvencek összeszedésével. :) Az ősz a kedvenc évszakom, úgyhogy nem sírom vissza a nyarat, mégis azt kell mondanom, nem volt ez olyan vészes nyár.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Tavaly nyáron szinte alig sminkeltem, és az augusztusban otthon eltöltött két hét alatt is így voltam ezzel, mert túl meleg volt hozzá (anyukám meg is jegyezte, miért nem festem ki magam :D), és bár itt is voltak forró napok, a magas páratartalomról nem is beszélve, mégis gyakran indultam el itthonról sminkben, úgyhogy a kedvencek között bőven akad sminktermék:


BRTC Gold Caviar BB krém: Erről már félig meg van írva a teszt bejegyzés, elöljáróban annyit, hogy nem véletlen szerepel itt.

Ebelin smink tojás: A Beauty Blendert nem veri kenterbe, viszont a maga kemény 3 €-jával nagyon jó kis darabnak számít, nagyon szívesen használom és szeretem is, nem is tudok dönteni, hogy újravegyem-e a Beauty Blendert vagy maradjak emellett az olcsóbb alternatíva mellett.

Essence Sun Kissed trendkiadás krémes szemfesték - Hello Summer!: Az Essence pultnál nem szoktam már túl sokat időzni, maximum a körömlakkokat és a limitált kollekciókat nézem meg. Örülök, hogy anno ezt a szemfestéket a kosaramba tettem, nagyon szép, rozsdás-barna színe van, az alsó pillatőnél egy lime szemceruzával párosítva (vagy enélkül is) sokszor viseltem nyáron, a tartóssága is remek, természetesen szemhéjalapot mindig használok mellé.

Sleek Pout Polish - Scandal: Erről már volt teszt régebben, akkor is szerettem, mégis egy időre eltűnt a szemem elől, nyár elején viszont újra felfedeztem és gyakran használtam is, nagyon jó kis termék, a kedvencem, hogy beissza az ajkam egy idő után a színét és kellemes illata és íze van.

Max Factor Facefinity alapozó: Róla is volt már szó a blogon, nyár végére annyit barnultam, hogy a BB krém már nem nagyon tudott igazodni a színemhez, na akkor került elő újra ő. A melegben is megállta a helyét, nem olvadt le az arcomról és még mindig nagyon jó véleménnyel vagyok róla.

Kiko pirosító - 107: A pirosítók mindig időszakosan a kedvenceim, ezé a pirosítóé volt a nyaram. Imádom, pigmentált, szép, tartós, tetszik a csomagolása, az illata, mi kell még? Még több Kiko pirosító. :)

Fleur de Santé szemhéjalapozó: A színeket nem élénkíti túlságosan, viszont a nyáron használt krémes szemhéjfestékek tartósságában sokat segít, ennél többre pedig nem is vágyom vele kapcsolatban, úgyhogy szinte csak érte nyúltam az utóbbi hónapokban, bár ebben annak is szerepe van, hogy bizonyos termékekből többet is felhalmoztam, és odafigyelek arra, hogy tudatosan el is használjam őket.

Fleur de Santé ajakrúzs: Ez a rúzs a nyári időszakra életem rúzsa. De komolyan, gyönyörű a színe, közepesen tartós, finom illata van, érezni a hidratáló hatását, nem mellesleg vészhelyzetben pirosítónak is megállta a helyét már többször is, bár ez esetben a tartóssága gyengécske, de nem is erre a feladatra szánták. Előre félek, mikor fog elfogyni.

Lancome Hypnose Star szempillaspirál: Volt már kedvenc és szerintem lesz is, még mindig dúl köztünk a románc.

Sigma P80 korrektor ecset: Ez előtt talán egy korrektor ecsetem volt, annyira fölöslegesnek tartottam, viszont ez az ecset bebizonyította, hogy tévedtem.


Sweetsation Therapy szérum LaNouvel Cellular NutriSerum: Nemrég volt róla teszt, ott olvashatjátok, miért is szeretem ennyire.

Artemis Skin Architects nappali arckrém: Nekem még nincs szükségem ránccsökkentésre, de elhasználtam ezt a kis kiszerelést, amit amúgy egy régebbi Douglas Beauty Box-nak köszönhetek, szerettem, mert nyáron is gyorsan beszívódott, mégis kellemesen hidratált.

Ahava Time To Clear All In One Toning Cleanser: Ez is Beauty Box-os darab, sminklemosásra használtam el, és bár elvileg nem szükséges, de mindig leöblítettem, mert így éreztem csak igazán tisztának az arcomat. Kellemes az illata, puha tapintású és tiszta lett utána az arcbőröm.

Lancome Bi-Facial Non Oily Instant Cleanser Sensitive Eyes: Tényleg olajos lemosóról van szó, ami igényli az öblítést, de nagyon szeretem ezzel leszedni a szemsminkemet, mert dörzsölés nélkül maximálisan eltüntet mindent. Elgondolkoztam rajta, hogy megveszem nagyban is, az ára viszont még visszatart.


The Body Shop Rainforest Radiance sampon és kondicionáló: Ha még nem szerepeltek kedvencként, akkor azért, ha már igen, akkor pedig továbbra is megérdemlik ezt a titulust. Még mindig akad problémám a hajammal, de már közel sem olyan sok, mint régebben, elég többnyire 2 naponta megmosnom. A sampon illatát imádom, a balzsam nem a leghatékonyabb, de a hajvégekre használok mellé mást is, szerintem egy ideig még kitartok mellettük.

Guhl Tiefen Aufbau hajvégápoló: Nagyon szeretem az illatát, és érezhető is a hatása.


Napszemüveg a C&A-ból: Nyáron elengedhetetlen és nem mellesleg imádom a mintáját.

Hajgumi: Amennyire jelentéktelennek tűnik, annyira fontos találni jó minőségűt, ezt ha jól emlékszem, a DM-ben vettem, Ebelin a márkája, és nagyon szeretem, színben, méretben és formában is tökéletes, nincs rajta fém bigyó, nem nyúlik ki, szóval szuper, régóta kerestem ilyet.



Balerina: Ez régi kép, újat nem készítettem, mert elhasználódott már a kis drágám, szinte le se szakadt rólam a nyáron, amiről a lábfejem barnasága és a lábujjaim fehérsége közötti kontraszt árulkodik is.

Nadrágok: Bajban vagyok a megnevezésükkel, ezek a basanadrágok? Nem, azok buggyosabbak szerintem, mindenesetre nagyon szívesen viseltem őket nyáron, remélem még ad rá alkalmat az időjárás, hogy outfit poszt is készüljön velük. Nem tudom, ki kapott most a fejéhez, hogy jé, van itt nadrág is a leggingsek mellett. :D

Kedvenc film:

Rengeteg filmet láttam, és új kedvencem lett a Felhőatlasz, lehet írok is róla majd egy film ajánlót. Ezen kívül sorozatokat említenék meg, főleg az Orphan Black és az Orange is the new Black lett nagy befutó nálam.

Kedvenc könyv:

Olvastam a nyáron, de egyik könyvre se tudom azt mondani, hogy nagy kedvencem lett ezek közül, úgyhogy ezt most passzolom.

Kedvenc zene: 

Gondban vagyok a youtube linkelésekkel, mert a drága jó GEMA rengeteg videót letilt Németországban, de azért felsorolok pár kedvencet: Franz Ferdinand új albuma (Right Thoughts, Right Words, Right Action), The Drums The Drums című albuma (milyen kreatív :D), Regina Spektor (Orange is the new Black főcímdalának énekesnője) főleg két dalával nyűgözött le, az egyik a You've got time, a másik pedig az Après Moi.

Kedvenc blog:

Netti és Odil blogja az úgymond nyári felfedezésem, nagyon kevés olyan blogot kezdek el követni, ami számomra új (értsétek: nem olvasom évek óta), ők viszont olyan minőséget tesznek le az asztalra, ami megkérdőjelezhetetlenül a kedvenceim közé tette őket. Érik amúgy egy kedvenc blogjaim bejegyzés, mert már nagyon régen volt ilyen, az eltelt időben pedig megváltozott a listám is.

Nektek mik voltak a nyári kedvenceitek?

3 hozzászólás:

Netti (Szütyő blog)

Jaj de kedves Tőled, az említés, köszönöm szépen :) Főleg úgy, hogy már akkor is olvastalak és kedveltem a blogod, amikor még nem is blogoltam <3

Névtelen

Nagyon aranyos vagy a videóban. :) A biszti-basztin behaltam!!! :D

Egyébként én is szeretem a Franz Ferdinandot, de valahogy ez az új album elkerülte a figyelmemet. Szóval köszönöm, hogy eszembe juttattad a srácokat! :)

Odil

Én csak azt nem értem, miért nem láttam ezt a bejegyzést :/ Sokszor előfordul, hogy konkrétan megnézem mi van már Veled, mert a Bloglovin-on nem látom a frissítéseket.

Nagy öröm, hogy én is felkerültem a listára, ez az igazi elismerés nekem.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...