Keress rá:

Páginas

A Szivárvány színei és Mi lennék, ha...lennék? TAG

Ezt a TAG-et Carmenesque-nél láttam először itthon, és mivel úgyis régen volt TAG a blogon és potenciált is láttam a kitöltésében, nekikezdtem.

Piros - rúzsban és körömlakkban minden mennyiségben jöhet. Egyik színnél se tudtam egy termékre korlátozni magam, így itt sem, és kapásból három szájra való produktum is sorakozik a piros kedvenceimnél.


ANNY körömlakk - 105 5th Avenue, Rimmal Kate Moss rúzs - 08, Catrice Revoltaire trendkiadás rúzs - Bloody Red, YSL rúzs - 140

A folytatásért kattintsatok tovább:

Narancssárga - egy narancssárga pirosító szerepel a jelenlegi kívánságlistámon, de rá kellett jönnöm, hogy talán két olyan termékem van, ami ebben a színben pompázik, és egyikért se vagyok annyira hű de odáig. Ezért inkább merüljünk el a korall világában. Korallból is a körmökre és ajkakra szánt produktumok rabja vagyok.


Fleur de Santé körömlakk - 93787, Avon körömlakk - Coral Reef, Catrice Revoltaire trendkiadás rúzs - Colour Bomb, Kiko pirosító - 108, Catrice szemceruza (amit én ajakkontúrként használok) - 120 We Found Nemo

Citromsárga - Egy citromsárga tus szintén kívánságlistás, de mivel ilyen színből csak körömlakkom van és egyik sem a nagy ő, ezért itt is csaltam, és inkább az arany felé tettem kitérőt.


MAC Paint Pot - Rubenesque, Collection 2000 Glam Metallics szemhéjtus - 2 Fierce, Jollie France körömágybőr ápoló olaj

Zöld - Nagyon szeretnék egy zöld rúzst, a kék mellett ez a másik kedvenc színem (na meg a korall, a fekete...). Itt végre szemhéjfestékek is helyet kaptak.



Kissé erősen süt a nap...

Barry M körömlakk, Mint Green, P2 körömlakk - 620 Artful, Rimmel körömlakk - 700 Block your green, Nivea Energy Fresh dezodor (és spray is, csak az lemaradt a képről), Catrice mono szemhéjpúder - 640 Don't Touch My Mosserati!, Manhattan Luxopolis trendkiadás szemhéjpúder

Kék - A kedvencem, annyi gyönyörű árnyalata van, hogy hihetetlen.



Essence körömlakk - 78 Blue addicted, Kiko körömlakk - 341, P2 körömlakk - 920 Up in the air!, BRTC Gold Caviar BB krém (friss még a szerelmünk), Too Faced Shadow Insurance

Indigó - Ez az, amit úgy ahogy van passzoltam és helyette fémes színű termékeket tettem be.


Az igazi színét itt láthatjátok.

Douglas körömlakk - Fireworks, Too Faced szemhéjpúder - Label Whore

Lila - A lila elvileg a legjobb barátom kéne, hogy legyen, de többnyire nem szeretem magamon. Egyetlen lila körömlakkom van, amit többször is viselek, de ezt is a holografikus tulajdonsága miatt.



Lancoma Trésor Midnight Rose parfüm, Glitter Gal körömlakk - Dark Purple, Urban Decay szemhéjpúder - Flash

Rózsaszín - Néha kifejezetten szeretem ezt a színt, máskor viszont kerülöm, viszont az orcáimon bármikor elviselem.


MAC Viva Gam Gaga rúzs - Lustre, MAC Mineralize pirosító - Dainty

Fekete - az eredeti listában nincs benne, de miért ne szerepelhetne itt.


Lancome Hypnose Star szempillaspirál, Essence zselés tus - Midnight in Paris

Színes -Egy körömlakk ugrott be rögtön, amit minden lábujjköröm festéskor használok.


Essence körömlakk - 02 Circus Confetti

Mi lennék, ha... lennék?

évszak: ősz
hónap: április / október
a hét egy napja: péntek
a nap egy időpontja: 20:00 - 02:00
bolygó: Föld
tengeri állat: delfin
berendezési tárgy: fotel
bűn: torkosság
folyedék: karamellás tej
drágakő: labradorit
fa: óriásfenyő
madár: bagoly
virág: pipacs
időjárás: szél
mesefigura: Chowder
hangszer: nagybőgő
állat: elefánt
szín: mélykék
érzelem: nyugalom
zöldség: hagyma akármilyen formában
hang: macskadorombolás
elem: föld
zene: modern folk
dal: Mitsoura: Devat ku
film: Donnie Darko
könyv: Astrid Lindgren: A rabló lánya
étel: szendvics
fűszer: szerecsendió
hely: Amszterdam
íz: fahordós, kissé pörkölt, szájpadlást betöltő
illat: köd illat
parfüm: La Prairie: Midnight Rain
hit: "Saját magam hite vagyok magamban."
testrész: hüvelykujj
arckifejezés: nem értem, miről beszélsz, de azért mosolygok, abból baj nem lehet :)
tanóra: irodalom
mese: Oroszlánykirály
szám: 8
ruhadarab: ruha
ékszer: fülbevaló
kiegészítő: táska
szeretet megnyilvánulása: kézfogás
rovar: katicabogár
gyümölcs: görögdinnye

Ha van kedvetek, akkor nyugodtan akár kommentben is kitölthetitek ezeket a TAG-eket, vagy linkeljétek be, ha a blogotokon válaszoljátok meg a kérdéseket.

3 hozzászólás:

Dóri

Az első TAG-hez túl sok kötődésem nem lenne, de a másodikat azt korábban én is kitöltöttem. Ha gondolod, akkor az alábbi linken elolvashatod. :)

Szép napot!

http://tipegozombi.blogspot.hu/2012/12/mi-lennek-ha-tag.html

L. Anna D.
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
L. Anna D.

A második tag fogott meg a legjobban, annyira átjön belőle a személyiséged, nagyon-nagyon tetszett! Bocsi, hogy az első megjegyzésem kitöröltem, de idegesít, ha félreütök valamit... :-D

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...