Keress rá:

Páginas

A tökéletes rúzs tesztje

Régóta megvan már ez a darab a gyűjteményemben, mégsem írtam még róla. Anno egy Müllerben tett látogatásomkor figyeltem fel rá, féláron várt rám az akciós termékek között, életem legjobb vétele volt. Ha egyszer megengedhetem magamnak, akkor biztos csatlakozik még mellé pár testvérkéje is. Sokan úgy vannak a rúzsokkal, hogy fölösleges több ezer Ft-ot kiadni értük, mert ma már a drogériák is kínálnak remek darabokat pénztárcabarát áron, és ez így is van, elég csak a Rimmel, vagy a Catrice rúzsaira gondolni. Mégis azt mondom, ezért a rúzsért összespóroltam volna az eredeti árát is. Fogalmam nincs, hogy kapható e még, de kép alapján többször is rákérdeztetek már, milyen rúzst viselek és mint a kedvenc rúzsom, úgy gondoltam, helyet érdemel a blogon így is. Nem ragozom túl, a tovább után az Yves Saint Laurent Fard A Levres Rouge Pur Pure Lipstick-jéről olvashattok.

A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagoláson szerintem észre lehet venni, hogy high end kategóriájú termékről van szó, nem szeretem az arany színt, és a dizájn alapján ezt a rúzst inkább egy érett nő táskájában tudom elképzelni, de nem akarok sztereotipizálni. Nagy hátránya, hogy gyűjti az ujjlenyomatokat, illetve kissé "súlyosabb" kupakra számítottam, kézben tartva már nem is érződik annyira minőséginek. Ahogy olvashatjátok, nem a kedvencem a csomagolása, viszont ennyi volt minden negatív véleményem róla. Amúgy teljesen biztonságosan záródik. A kiszerelés 3,5 g-os, anno 3950 Ft volt az ára 7900 Ft helyett, de tényleg nem tudom, ezt a fajta rúzst forgalmazza-e még a márka, ha erről tudtok valamit, írjátok meg kérlek.


Az illata isteni, bár tudom, ez tulajdonképpen nem igazán szempont egy rúzsnál. Akit mégis érdekel, annak igyekszem körülírni: kevés áfonya, rózsa és savanykás utóízű piros gyümölcsök jutnak eszembe róla. Fantázianevet nem találtam rajta, a 140-es számmal van ellátva.


A színe burgundi, nekem erről is az áfonya és a rózsa keveréke jut eszembe. Először azt hittem, nem igazán lesz az én színem, de ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna, magában is öltöztet és eddig mindenki dicsérte rajtam. A tartóssága verhetetlen, evést-ivást is túléli, persze nem mindegy, mindezt hogyan is kivitelezzük. Rajtam 5-6 órát bír, az ajkak belső feléről kezd el ennyi idő után diszkréten kopni, ilyenkor mindig frissítem, mert ha hagyom tovább kopni, akkor a színéből adódóan nagyon csúnyán néz ki, mivel a kontúrok mellett megmarad tündöklő élénkségében. Egyáltalán nem szárít, sőt, inkább ápolónak mondanám a hatását, az ajkaim több órás viselés után puhábbak szoktak lenni, mint felkenés előtt. Az viszont igaz rá, hogy száraz, cserepes ajkakra nem szabad felkenni, mert szörnyen fest rajta. Testes rúzs, ezért az ajkak barázdáiba beleül, de mégsem látványosan, inkább kitöltve azokat. Az állaga is tökéletes, nem kőkemény, szépen csúszik az ajkakon, de puhának egyáltalán nem nevezhető. A pigmentáltsága is elképesztő, nem kell építgetni, egy réteg is intenzív végeredményt nyújt. Ajakkontúrt többnyire használok mellé, mert ilyen erőteljes színnél ez már kötelező. Majdnem elfelejtettem, hogy SPF 8 is bővíti a jó tulajdonságai listáját. De nem magasztalom tovább, ez a rúzs az eddigi legnagyobb szerelmem ajakproduktum fronton, arról nem is beszélve, mennyire szeretek élénk rúzsokat hordani.

Rajtam a legutóbbi KK sminknél tudjátok megnézni.

Csomagolás: 10 / 6
Pigmentáltság: 10 / 10
Tartósság: 10 / 9
Állag: 10 / 10
Hatás: 10 / 10

Összességében: 10 / 10 A csomagolás miatt az összesítésnél nem vontam le pontot, igen, részrehajló voltam, de talán ennyi belefér. A tartóssága csak azért nem maximális, mert meghagyom a lehetőségét annak, hogy még ennél is tartósabb rúzst találok egyszer, ami akár 8-10 órát is kibír rajtam. Álmodozni lehet. :D

Ti mit gondoltok, megéri szerintetek high end kozmetikumokba befektetni? Vitát semmiképpen nem szeretnék ezzel generálni, mert tényleg van sok olyan drogériás termék is, ami bőven teljesít olyan szuperül, mint egy méregdrága névvel ellátott társa, szerintem meg lehet találni az arany középutat.

4 hozzászólás:

Anna

Ez olyan Évi-szín szerintem. :) Szeretem ha ilyen erősebb színeket viselsz. :)

High end kozmetikum... hm... jó kérdés. Régebben csak ilyeneket vettem. Akkoriban 1 alapozóm, 1 spirálom, 1-2 rúzsom és szájfényem volt csak. Volt amit nagyon szerettem mert tényleg csodálatos minőség volt. Volt-van olyan is, ami nem jött be. Pl. Chanel alapozó.

Most is kb. annyit költök sminktermékekre, csak olcsóbbakat veszek és nagyobb a gyűjteményem, ergo nagyobb a választék és a kedvem szerint választhatok akár minden nap. :)

Mennyiség vs Minőség? Szerintem drogériás sminkek közül is vannak kiemelkedően jók. Maybelline The Falsies Black Drama-ról több világhírű sminkes is állítja hogy a legjobb szempillaspirál a világon. Szerintem is van olyan jó mint a Lancome Hypnose. NYC Smooth Skin púder pedig szerintem simán kenterbe ver sok MAC púdert is.

De mindenkinek szíve joga azt venni ami neki tetszik-megfelel. Nem a sminktől lesz valaki szép. YSL-Chanel cuccokkal is lehet valakinek olyan a sminkje mint egy útszélinek, de szerintem ugyanúgy simán lehet elegáns és gyönyörű sminket csinálni Essence cuccokkal is. ;)

Mesi

(Írtam Neked e-mailt néhány hete, nem tudom, megkaptad-e. Azért jelzem itt, mert nem hiszem, hogy van értelme újra elküldeni ugyanarra a címre, ha esetleg azt sem kaptad meg.)

Marcsi Kincsesládikája

Azta mindenit, nagyon jól hangzik! :)

citromhab

Moon Angel - Egyet értek veled teljesen, abszolút az arany középút híve vagyok. :)

Mesi - minden emailre válaszoltam mostanában, direkt végignéztem őket újra, vagy nem kaptam meg a leveledet, vagy a spambe került, írj újra ide kérlek: tejpor89@freemail.hu

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...