Keress rá:

Páginas

MAC Mineralize pirosító teszt

Ezt a pirosítót még tavaly ősszel vettem a Joy napokon, ideje írnom róla. A MAC termékekről nemrég olyan információ látott napvilágot, miszerint a termékeiknek köze van állatokon való teszteléshez. Aki régebb óta nyomon követi a blogot, tudja, hogy vásárlásnál nekem a cruelyt free státusz elég fontos kritérium, ezért bár még nem is igazán lendültem bele a MAC világába, nem is fogok mindaddig, amíg ez az álláspont nem változik. A meglévő termékeket viszont használni fogom.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás egyszerű, de nagyszerű, szeretem ezt a professzionális dizájnt, bár műanyagból készült, mégis minőségi a kidolgozása. A kiszerelés 3,5 g-os.



Nekem a Dainty árnyalat van meg, ami egy nagyon szép szín, kissé dércsípte rózsaszín apró csillámokkal. A pigmentáltsága elég jó, bár a Sleek pirosítóm pigmentáltabb azért, de ez nem is baj, így nem kell annyira finomkodni felvitelnél.


A tartósságra nincs panaszom, reggel felviszem és hacsak nem könyöklöm le, este is látszódik rajtam. A használata egyszerű és könnyű, beleforgatom a pirosítóecsetemet, ezt ha szükséges megismételem párszor. Viszont van egy negatívuma is, mégpedig az, hogy hajlamos kissé porolódni, ezt a fenti képen lehet is látni.




Az egyik kedvenc pirosítóm ez, nagyon el lett találva a szín és a csillámok is gyönyörűek benne. 6200 Ft-ért vettem, nem túl olcsó, az tény, viszont néha jól esik az ember lányának egy-egy drágább darabbal kedveskedni önmagunknak. :) Még több véleményért és az összetevőkért kattintsatok ide.

Csomagolás: 10 / 10
Pigmentáltság: 10 / 9
Tartósság: 10 /10
Használat: 10 / 8 - a porolódás miatt.

Összességében: 10 / 9 - ha tisztázódik a MAC neve a cruelty free kérdésben, szeretnék venni még ilyen pirosítót, mert szeretem.

Ti szeretitek a MAC ásványi pirosítóit?

20 hozzászólás:

αηιтα

huu, nagyon jól áll neked :))

SophiEl

De jók ezek a képek! :) Nagyon jól áll a pirosító.

Bobby

Nagyon szimpatikus a hozzáállásod az állatvédelemhez. Követendő példa!

Anita

Követendő, hogy ellent mond önmagának?
Hogy feltehetően több mint valószínű, hogy állatokon tesztelt termék, de mivel MAC, drága volt és "státusz-szimbólum" naná, hogy elhasználja ;) A "kedveskedni önmagunknak" általában nem egyenlő a képmutatással.
Kövezettek meg, engem nem különösebben izgat az állatokon tesztelni/nem tesztelni téma, pontosan ezért nem is csinálok segget a számból. Már bocsánat.

AA-dmin

Anita és mindenki. Az állatvédelem nem ott kezdődik, hogy kidobod a már eleve megvásárolt sminktermékeidet. Én használom MAC-et, a kedvenc márkám, de ez nem azt jelenti, hogy pl nekem nem fontos az állatvédelem, csak maximum amit ez ügyben offline teszek azt nem postolom a blogra. Mielőtt mindenki ítélkezik nem ártana PONTOSAN tudni, hogy mit is takarnak az egyes állatkísérletek. Mindaddig, amíg erről első kézből nem kapunk tájékoztatást, addig kár itt egymást überelni.

Marcsi Kincsesládikája

Nagyon jól áll neked ez a szín ;)

Anita

Nem állítottam, hogy tájékozott vagyok a témában és azt sem, hogy különösebben érdekelne. A poszt szövegét próbáltam értelmezni, ami nekem ellentmondásos.
Ha valami kritérium, az ugyan akkor nem lehet kivétel.
Ez nem kukacoskodás, használja egészséggel, nem kell önmagunkat jobbnak beállítani, mint amilyenek valójában vagyunk.

Kriszti

Nagyon szép ez a szín. :)
Nekem van egy ásványi pirosítóm, általában mindig azért nyúlok álmos reggeleken. :)

citromhab

Nem állt szándékomban ezzel a poszttal semmilyen gerjedelmet szítani, ezt azért leszögezném.

Anita - írtam, hogy ezt a pirosítót még tavaly ősszel vettem, amikor a MAC a PETA által is a "nem tesztelők" közé tartozott. Az az információ pedig, miszerint a MAC is fekete-listás, nagyjából 2 hónapja bukott ki. Azt a pár terméket, amit anno vettem tőlük, azóta is használom és fogom is, de nem hinném, hogy képmutató lennék és nem is akarom magamat jobbnak beállítani, nem szoktam ezzel a cruelty free dologgal kampányolni a blogon (maximum néha megemlítem valami kapcsán), mert túl összetett dolog ez ahhoz, hogy akár én vagy bármilyen más külső ember átlássa, mégis megnyugtat az, hogy tartom magam a saját listámhoz, és ismétlem, hogy ezen a vásárláskor a MAC még zöld utat kapott. Ha pedig az a képmutatás, hogy nem dobtam ki utólag ezt a pirosítót, akkor természetesen annak tartasz, aminek akarsz, de nem fogom kidobni azt, amiért egy hétig dolgoztam. Ha meg egy kicsit is szétnézel a blogomon, feltűnhet, hogy a "státusz-szimbólum" nálam nem megfigyelhető jelenség.

Aniko

Az első MAC termékem tuti egy pirosító lesz, az sem kizárt, hogy ez. Nagyon tetszik az arcodon is, jól áll.

Thündérke

Szép színe van :) jól áll!

Lolly

érdekes ez a mac állatkísérletes dolog... Igazából nem tisztázódott a dolog szerintem a mai napig, annyit lehet tudni, hogy kínában csak az olyan termékeket lehet forgalomba hozni, amiket teszteltek állatokon, emiatt van az egész hajcihő. A pénz nagy úr, kína meg baromi nagy piac, majd hülye lesz a mac kihagyni (vagyis az estée lauder pontosabban).

Bobby

Kedves Citromhab, ne magyarázkodj a kötözködőknek. A posztból egyértelműen kiderül minden írni-olvasni tudó számára, hogy amikor vetted, még nem tudtad, hogy állatkísérletes a történet.. :)

Bobby

...Csak sokan kissé impulzívak és elragadja őket az igazságérzet, hogy képtelenek elolvasni normálisan a szöveget. A szín gyönyörű és jól áll. P.

Anita

Nem tudta akkor,ma már tudja, ennek ellenére használja, mert jó?
Oké, akárhogy is magyarázzátok ez képmutatás. Ilyenkor ha már megvan és sokba került (7napi munka), nem számítanak az állatok?
Költői kérdés volt.

Bobby

De,nagyon is számítanak mindannyiunknak az állatok. Ezért írta Évi, hogy addig nem vesz több ilyen terméket, amíg nincs változás ezen a téren :) Ami már megvan, értelmetlen eldobni, azzal már nem segít senkin.

Szofi

És mégis, kinek lenne jobb, ha kidobná? Kidobni egy teljesen jó terméket pazarlás. A pénz egyszer már ki van adva érte, a cég már jól járt, rosszabb neki nem lesz tőle, ha Évi nem használja a terméket. Ez az egész cruelty free dolog nem arról szól, hogy ész nélkül dobáld ki a cuccaidat az ablakon, amik helyett, mellesleg, ha veszel másikat, csak a fogyasztói társadalom még tovább épülését támogatod, nem szeretném ezt kifejteni, gondolom, tudod Anita, hogy ez mivel jár. Az a lényeg, hogy ne támogass olyan cégeket, ha nem muszáj (mert pl gyógyszerek), akik nem teljesen cruelty free politikát folytatnak. Ez az alapjárat, aztán kinek mi fér bele, hogy tesztel az anyavállalat, de például egy adott vonalat nem. Nem szeretnék képmutatónak tűnni, mert például gyógyszerész szeretnék lenni, a gyógyszeripar pedig nem feltétlen egy állatbarát dolog, de én is igyekszem az utóbbi időben erre a dologra, és nem érzem rosszul magam, ha egy régebbről származó "tesztelt" terméket elhasználok.
És különben is, kb MINDEN anyag, amit használnak a kozmetikumokban, volt már tesztelve állatokon. Krémmánián amiket olvashatsz, Paula Begoun meg EWG, mit gondolsz, honnan szerzik az információt? Ennyi erővel ne használj semmit. Más kérdés, hogy az elkészült termékekről kellenek-e továbbiak, és a piac hatása (lásd Kína). Mindenestre, egy teljesen jó termék kidobása senkin nem segítene, legfeljebb a nagyvállalatokon.

Szofi

És még annyit, hogy ha reálisan nézzük a dolgokat, ez sokkal inkább egy lelkiismereti kérdés, mint hogy ezzel te, mint egyén mit teszel az állatokért. Neked természetesen fontos, mert a te nézőpontod, de fentről nézve mi nagyon kicsit vagyunk (egyenként). Szóval, mindenki a saját magának feleljen meg e tekintetben. Szerintem senki nem lesz rosszabb ember attól, ha egyszer-egyszer megvesz tesztelt terméket, függhet ez sok mindentől, anyagi körülményektől főleg, és attól sem lesz rosszabb ember valakik szerintem, ha nem figyel erre. De mint mondtam, mindenki magának feleljen meg. Évi nem érzi azt, hogy ellentmondana az elveinek (és nem is), tehát használja a terméket, de nem veszi meg újra, nincs itt semmi ellentmondás. Ez az én véleményem, mint mondtam. Bocsánat, hogy ilyen hosszú, és ilyen sok benne az "én".

Hogy magához a pirosítóhoz is szóljak valamit: Évi, igaz, hogy szerintem nem pont a te színed, de kívánom, hogy használd egészséggel! :)

citromhab

Anita - gondolom a költői kérdésedre nem vársz választ, én mégis hozzáfűznék még annyit, hogy számítanak az állatok, de azzal nem teszek se jó, se rossz lépést, ha kidobom a már megvásárolt terméket. Tarts képmutatónak, ha úgy tartja kedved, nekem nyugodt a lelkiismeretem.

Köszönöm mindenkinek a véleménynyilvánítást. :)

Bobby

Na látod, akkor lennél képmutató, ha nagy teátrálisan úgymond kidobnád a cuccot,(mondván milyen jó ember vagy) közben meg mégsem, és használnád tovább titkon a pirosítót :) ezt nevezném én képmutatásnak.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...