Keress rá:

Páginas

Életem apró pillanatai # 1

Más bloggereknél láttam ilyen jellegű posztokat, ahol a hetüket / napjukat képekben megosztják az olvasókkal, mivel nagyon jópofa az ötlet, gondoltam miért ne lenne nálam is néha-néha ilyen bejegyzés? Sok szöveget nem tervezek mellékelni hozzájuk, maximum egy-két képmagyarázatot. :)


És Ryukról is készült pár kép, aki mindent szeret, ami zörög és amire rá lehet feküdni, ebben az esetben pedig belefeküdni. Még szállítani is engedte magát. :D


Szeretitek az ilyen jellegű "betekintőket"?

16 hozzászólás:

Zsofi

igeeen! tök jók ezek :) a cicádnak hogyhogy ilyen szokatlan neve van?

Aniko

Szerintem nagyon cuki ez az ötlet, én is olvastam már pár helyen és szerintem tök jó :D én is gondolkozom rajta, csak az én életem nem lenne ennyire publikus..xd
egyébként édi macskeszod van, most vágyom egy cicára, de a kutyim megfojtaná :(

dotty

úú azok a szendók nagyon gusztusosak, meg is éheztem tőle! a cicád nagyon aranyos, az enyém is mindig ilyen morci fejet vág :) nekem tetszik ez a post! egyszerű de mégis benne van a lényeg :)

Bobby

Nagyon csini a cicád. Méltó egy bloggerinához :)

PAncsi

ó ez a post!
A cicád is nagyon cuki, mintha az enyémet látnám, csak az ő bundájában van egy kis fehér is :-)

Zenzen

Nagyon jó post!

diamond

Szeretem nagyon a személyes posztokat, jöhet még :)
És istenem Ryuk :'))))))) annyira édes, imádom a macskákat, főleg a vöröseket nekem is van belőlük 2, meg 2 más színű :D A képek hatására most megyek és megsimogatom az enyéimet :DDD

Sziszi

Igen, jöhet! Viszont az az alma... az érdekelne, hogy is és mint is van az? Annyira gusztaaaa :D

citromhab

Lesz még ilyen poszt, örülök, hogy Nektek is tetszik, én nagyon rákaptam a random fotózásra.

Zsofi - A Death Note (eredetileg manga) anime egyik halálistenét hívják Ryuknak, innen jött a név.

Nikó - én se szándékozom túl intim dolgokat megosztani, de sokan kérik a személyes bejegyzéseket és én is jó alternatívának tartom arra, hogy személyesebb hangulatú legyen a blog és közvetlenebb kapcsolat alakulhasson ki így az olvasókkal. :)

Sziszi - az almát szimplán megsütöttem: félbevágom, kiszedem a magházat, megöntöztem mézzel, fahéjat szórtam rá, illetve ezen pont mézeskalács fűszerkeverék is van, és sütőpapíron irány a sütő. Egyszer és finom. :)

Panka™

Jaj, a Jane Eyre! A főiskola tönkretette a szememben azt a könyvet. Még jó, hogy az Üvöltő szeleket nem olvastam végig, de már nem is fogom. :D
Egyébként jó az ötlet, várom a további mozaikokat. :)

Bia

Azt a cicát meg kell zabálni! :)

dyna

Igen, legyen méééég! És cicós képet is kérünk! ;)

Eleni

Szia,tök jó ötlet,legyen még ilyen bejegyzés,Ryuk cica nagyon édi,édesebb sokkal mint az animében. :D

Nóra

nagyon jók az ilyen jellegű posztok,bármikor jöhetnek még :)

Monic

jöhet még ilyen poszt, nekem nagyon tetszik az ötlet: pici képek az életedből, nem túlságosan intimek, épp annyira személyesek, amennyire az egy blogon még vállalható :)

nyul

Ez nagyon tetszik, ilyen bejegyzések még jöhetnek :)
Cicaaa <3

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...