Keress rá:

Páginas

Elhasználva - 1.

Biztos sokan örültök annak rajtam kívül, amikor valami, amire pénzt költünk, elfogy. Jó érzés meglátni az arckrémes tégely alját, vagy az utolsó cseppeket is kipréselni a kézkrémből. És ez az a szakasz, amikor már tényleg teljes véleményt tudunk formálni a termékről. Több bloggerina is előrukkolt nemrég ilyen bejegyzéssel, én is gyűjtögetem egy ideje a kiürült csomagolásokat, ez az első forduló eredménye.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Az Avon lábápolási termékeiből többnyire egy-egy akció alkalmával jól feltankolok, így örülök, hogy most egy párat sikerült kiürítenem közülök (és azóta újabb darab halad efelé). Ezt a téli fűszeres lábradírt reszelés után használtam, különösebben nem volt eredménye, viszont kellemes, felfrissítő érzést nyújtott. Az illatát pedig különösen szerettem, áfonyás, fahéjas, fűszeres aromákat ötvözött, ha jól tudom, akkor limitált volt.

A levendulás lábpakolásból már a másodikat fogyasztottam el, továbbra is nagyon szeretem az illatát, a hatását, ez a kedvencem és újra is fogom rendelni.

A nagyobb tubus egy lábápoló krém volt, az illatát nem szívleltem és a levendulás krémnek sokkal eredményesebb volt a használata, mint ennek, de alapvetően ez sem rossz termék.

Kibelezve. :D

Az Atrix kézkrém illata elég átlagos, olyan tipikus kézkrém illat. Közepesen hidratált, viszont csak esténként használtam, mert nem szívódott be túl gyorsan és kézmosásnál "leolvadt". Nem venném újra.

A Nivea Aqua Sensation arclemosóról írtam már Nektek, és végig szerettem használni, reggelente ez jelenti számomra a kávét, na meg persze a zuhanyozás. Nem mondanám, hogy csodát tesz, de frissít és nem feszül tőle a bőröm. Már újra is vásároltam.

A Nivea Soft intenzív hidratáló újsághoz járt, arckrémnek használtam el, és nagyon szerettem, mert kellően hidratált, puha lett tőle a bőröm és gyorsan be is szívódott, szóval a sminkeléssel se kellett sokáig várnom hidratálás után. Az összetevői miatt nem vásároltam újra, bár ha nem találom meg a nagy Ő-t a helyére, akkor vissza fogok térni hozzá.

 
Két sminktermék is elfogyott. A Catrice szemöldökceruzát imádtam, újra is vettem, viszont nagyon felmérgelt, hogy a vége felé már gyakran kitört hegyezés közben a bele.

Az Essence ajakfilcet szerettem, szerintem inkább kiszáradt, mint kifogyott, bár fejjel lefelé tároltam.

Ezt a fekete Avonos körömlakkot nem használtam el az utolsó cseppig, de épp az alján van egy kevés, és az is már olyan állapotban van, hogy nem lehet használni, gumi-szerűen nyúlik. Ami nem csoda, évek óta megvan, még gimiben rendeltem. Könnyes búcsút vettünk és új fekete körömlakk után kell néznem. Esetleg van ötletetek?


Ti miket használtatok el legutóbb? Ami nagyon bevált, azt újra vásároljátok, vagy inkább kísérleteztek?

7 hozzászólás:

MiRae

Tényleg ekkora öröm, ha kiürül valami? :-O Valóban sok bloggernél előjön, de nekem fura.
Én inkább bosszankodom, ha valaminek az aljára érek: "á, már megint vennem kell! Miért nem tarthat örökké?".

Csak a "nemszeretem" termékeknél érzek némi örömöt, ha mégis sikerült valamilyen (viszonylag értelmes) módon felhasználni azokat (pl. "rossz" arckrémet testápolóként, túl durva arcradírt testradírként...).
(Hozzáteszem: nincsenek anyagi problémáim, nem azért gondolkodom így.)

A másik. Pár évvel öregebb lehetek, ezért kérdezem: ma már nem "divat" a körömlakkot hígítani, ha egy kicsit besűrűsödött? Régen csináltuk. :)

nojko

Én azért örülök, ha valami elfogy, mert olyankor egyrészt feldob az érzés, hogy "igen, ez nem feleslegesen kidobott pénz volt, elhasználtam, nem száradt rám, stb..", másrészt meg lelkesít a gondolat, hogy végre alapos indokom van valami újat venni, vagy kipróbálni az elfogyott cucc helyett.
A körömlakk hígítás dolgon meg én is agyaltam, hogy miért nem említi senki, én is szoktam ezzel trükközni. Egészen borzasztó színű körömlakkoknál meg néha még az összeöntögetést is bevállalom.

Csillu

Szerintem vegyél megint az avonból fekete lakkot, ha bevált, ezeknek általában az évek során csak a csomagolása változik;)

Foot works-ös cuccokat én most fogok rendelni épp, hogy nyárra szép és puha legyen a talpam:)))

MiRae

nojko
Köszi, így már jobban értem. Azt az érzést én is szeretem, ha kiderül, hogy valamit nem feleslegesen vettem. :)

citromhab

Ugyanaz az örömforrás nálam is egy termék kivégzésekor, mint amit Nojko is írt, jó érzés tudni, hogy az, amit megvettem, bevált és el is használtam, az újat venni pedig nekem inkább öröm, még akkor is, ha a pénztárcámnak nem. :)

A körömlakk hígításán nem gondolkoztam, mert úgy vagyok vele, biztos béna lennék hozzá, illetve még nem is igazán volt rá szükségem. De leírhatnátok, hogyan is kell nekilátni. :)

MiRae

Ó, ne gondolj semmi komolyra. :)
Csak egy icipici (fél csepp - egy csepp) acetont, vagy alkoholt, vagy körömlakklemosót teszünk bele. Ha épphogy csak beszáradóban van, meg lehet ezzel menteni, olyan lesz, mint újkorában. :) Viszont könnyű túlhígítani.

Ayesha

Nekem Lora fekete lakkom van. Nagyon jó, egy rétegben is szépen fed.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...